علـــــم ، خاطره ، فرهنــــگ

وبلاگی درباره تجربیات بنده

علـــــم ، خاطره ، فرهنــــگ

وبلاگی درباره تجربیات بنده

آخرین مطالب

  • ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۳ جرس

پیوندهای روزانه

آزمون MBTI

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

سلام .
قصد دارم به شما یک تست خودشناسی را معرفی کنم . نام این آزمون ، MBTI هست و یک آزمون خودشناسی معتبر است . بنده خود در این آزمون شرکت کردم و نتایجی که داد بسیار درست بود . 
این آزمون برای انتخاب رشته تحصیلی ، شغل و همسر و یا خودشناسی به طور کلی خیلی مفید است .
برای شرکت در این آزمون می توانید به سایت ایران ذهن مراجعه کنید : http://www.iranzehn.com/ 
تعداد سوالات این آزمون 80 تا می باشد و بعد از پایان آزمون چهار حرف انگلیسی به شما نمایش داده می شود مثل ENTP یا ISPF . این چهار حرف بیان کننده تیپ شخصیتی شما می باشد که هر کدام از حرف ها معنای خاصی می دهند و هر درصدی که برای هر حرف در نظر گرفته می شود نیز مهم است .

اگر حوصله زدن 80 تست را ندارید _ که البته زمان کمی از شما میگیرد _ می توانید به کانال تلگرام 
http://www.telegram.me/mytypebot
مراجعه کنید و با تعداد تست کمتر همین آزمون را بدهید .

پس از مشخص شدن تیپ شخصیتی شما می توانید به سایت : http://www.celebritytypes.com/personality-tests.php مراجعه کنید و با انتخاب تیپ شخصیتی خود، افراد مشهوری که هم تیپ شما هستن را ببینید. چرا این کار مهم است ؟ زیرا شما و آن ها مشکلات یکسانی دارید و در نتیجه از تجربیات آنها برای غلبه بر مشکلاتتان استفاده کنید . البته اگر از تلگرام استفاده کنید خود به خود سلبریتی هایی که با شما در یک تیپ بودند را نشان می دهد .

در نهایت می توانید با کمی جستجو در اینترنت با تیپ شخصیتی خود و نقاط قدرت و ضعفش بیشتر آشنا شوید . اگر انگلیسیتان خوب است از سایت : https://www.16personalities.com/ نیز می توانید استفاده کنید .

۹۵/۰۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

Olena dit :Super bien trouvé comme KDo, surtout pour vous, qui aimez cuisiner J’aime dans les cadeaux de ce type (cours de cuisine, maa02llqgei3u;) le partage et les vrais moments de complicité !Bonne soirée les filles

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی